Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
1. Název | Milevské muzeum, příspěvková organizace |
2. Důvod a způsob založení | Organizace byla zřízena městem Milevskem dne 25. 9. 2002, a to na základě zřizovací listiny. |
3. Organizační struktura |
|
4. Kontaktní spojení | Datová schránka: ID gftk57x |
4.1 Kontaktní poštovní adresa | Milevské muzeum, příspěvková organizace |
4.2 Adresa úřadovny (pracoviště) pro osobní návštěvu | Viz bod 1 ve spojení s bodem 4.1 |
4.3 Úřední hodiny | Úterý, od 12.00 hodin do 16.00 hodin |
4.4 Telefonní čísla | 382 521 093 |
4.5 Čísla faxu | Nemáme k dispozici |
4.6 Adresa internetové stránky | http://www.muzeumvmilevsku.cz |
4.7 Adresa e-podatelny | GDPR@muzeumvmilevsku.cz |
4.8 Další elektronické adresy | sindelar@muzeumvmilevsku.cz – ředitel |
5. Případné platby lze poukázat | Číslo účtu: 6131271/0100 |
6. IČ | 00374652 |
7. DIČ | CZ00374652 |
8. Dokumenty | |
8.1 Seznamy hlavních dokumentů | Zřizovací listina |
8.2 Rozpočet | Rozpočet příspěvkové organizace |
9. Žádosti o informace | Písemné žádosti o informace lze adresovat na adresu příspěvkové organizace (viz bod 4.1), za písemnou žádost o informaci se považuje také žádost podaná elektronicky, bez nutnosti uznávaného elektronického podpisu, doručená na elektronickou podatelnu příspěvkové organizace (viz bod 4.7), nebo do datové schránky příspěvkové organizace (viz bod 4.8). |
10. Příjem žádostí a dalších podání | Ústní žádosti a stížnosti lze podávat v budově muzea a galerie (viz bod. 4.2) v úředních hodinách. Písemné podněty je třeba adresovat na adresu příspěvkové organizace (viz bod. 4.2). Elektronické podněty je třeba adresovat na elektronickou podatelnu příspěvkové organizace (viz bod 4.7), nebo do datové schránky příspěvkové organizace (viz bod 4.8) |
11. Opravné prostředky | Proti rozhodnutí příspěvkové organizace, jako povinného subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále též „InfZ“), kterým příspěvková organizace odmítla poskytnout informaci na základě žádosti, lze podat odvolání dle § 16 InfZ.
§ 16
Odvolání
(1) Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání. (3) Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu povinnému subjektu. Lhůtu nelze prodloužit. (4) Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout. § 16a
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
(1) Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel, a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6, (2) Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam. (3) Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne a) doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3, (4) O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. (5) Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti. (6) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. a), b) nebo c) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že a) postup povinného subjektu potvrdí, (7) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. d) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že a) výši úhrady nebo odměny potvrdí, (8) Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena. (9) Rozhodnutí podle odstavců 6 a 7 se oznamuje žadateli a povinnému subjektu. Proti rozhodnutí vydanému podle odstavců 6 a 7 se nelze odvolat. Jde-li však o rozhodnutí podle odstavce 6 písm. c), nelze se odvolat pouze v případě, kdy rozhodl nadřízený orgán určený podle § 178 odst. 2 věty poslední správního řádu nebo podle § 20 odst. 5 tohoto zákona. (10) Je-li poskytnuta informace podle odstavce 6 písm. c), žadatel může ve smyslu odstavce 1 písm. a) nebo c) postupovat obdobně. |
12. Formuláře | Pro komunikaci s příspěvkovou organizací nejsou předepsány žádné formuláře. |
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací | Odkaz |
14. Předpisy | |
14.1 Nejdůležitější používané předpisy | Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů |
14.2 Vydané právní předpisy | Příspěvková organizace nevydává právní předpisy |
15. Úhrady za poskytování informací | |
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací | |
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací | Žádná usnesení vydaná podle § 16a odst. 7 InfZ nebyla přijata. |
16. Licenční smlouvy | |
16.1 Vzory licenčních smluv | Vzorová licenční a podlicenční smlouva ve smyslu § 14a InfZ |
16.2 Výhradní licence | Příspěvková organizace nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence. |
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. | Výroční zpráva |